Direktlänk till inlägg 16 maj 2022

Måndag

Av Linda Gustavsson - 16 maj 2022 21:05

Godkväll!! Vi sitter och tittar på tv. Snart skall sonen gå och lägga sig.Dottern sover redan. Imorgon är det skola och dagis igen. Vi går upp 5.40 och 6.30 har vi lämnat barnen på sina respektive skola/ dagis och klockan 7 börjar vårt arbete. Vi jobbar till 15.30 kör hem och sen hämtar barnen. Vi jobbar heltid båda två. Och sen lagar vi kvällsmat hjälper med läxorna. På fredagarna får de vara uppe lite längre. Nu på lördag är det Lundakarnivalen skall bli kul. Vi brukar se tåget. Vi har aldrig varit inne på festivalområdet. Jag hörde att kanske Busshunter skulle dit. När vi sett tåget går vi nog och beställer pizza och äter dem i Stadsparken. Vi får hoppas att det blir fint väder. God natt på er!! Sov gott

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Gustavsson - 12 augusti 2023 13:06

Hej på er! Hoppas att allt är väl med er. Här är det bara bra. Jag har hittat en nyträningsform nämligen Pilates, yoga och Tabata. Perfekt för stela leder och forma och boosta kroppen lite. ...

Av Linda Gustavsson - 14 januari 2023 19:54

Hej på er!! Sitter i soffan och kollar på Kalle och Chokladfabriken på 5:an den är bra. Idag har vi haft kalas för sonen. Det blev: fläskytterfilé, potatisgratäng, med rödvinssås och sallad. Efter eget önskemål. Och tårta till efterrätt ...

Av Linda Gustavsson - 5 januari 2023 12:35

Idaghar jag tagit en obetald semester dag från jobbet. Efter lunch skall jag och barnen åka till #burlövsbadet och bada lite. Skall bli skönt och efter simturen sitta lite i bastun och basta. Det finns både ångbastu (man trycker på en knapp såkommer ...

Av Linda Gustavsson - 6 december 2022 21:46

Hej på er!!var ett tagsedan jag skrev här sist. Jag har äntligen klarat mitt körkort.Det känns så skönt. Nu är det bara bil som fattas. Jag är sjukskriven för diskbråck. Det gör ont i ryggen. Har varit hemma en månad. ...

Av Linda Gustavsson - 19 augusti 2022 06:15


Står i Alnarp och väntar på bussen. På åkern är det lite disigt. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards