Alla inlägg under juni 2022

Av Linda Gustavsson - 22 juni 2022 10:34

Igår 13.50 varjag på körskolan här i Lomma. Skulle köra upp. Nervös var jag. Jag hoppades att jag inte skulle få backarunt hörn. Men det fick jag. När jag parkerat bilen trodde jag att jag skulle få underkänt. Jag blev godkänd och det känndes så skönt. Så ge alldrig upp tillslut fixar man det.

Av Linda Gustavsson - 19 juni 2022 17:00

Idag var vi på Zoogiganten i Lomma. Dom hade fått tillökning. Nämligen 5 stycken kaninungar. Jag vet inte om det fanns mer. Det var dom vi såg iallafall. Dom var ju så söta. Nästan som man ville ta medsig dom hem.

Av Linda Gustavsson - 19 juni 2022 10:04

Godmorgon!! Sitter i soffan och tittar på Sommarlov med barnen. Idag skall vi städa, tvätta och vika tvätt och fixa hemma. Och även åka iväg till Hornbach och köpa brädertill våran ute dusch så den blir klar till Midsommar. Och ikväll skall jag köra med min pappa vi skall öva backning runt hörn.Backa in mellan bil och fickpakera. Det måste jag öva på och kolla riktigt runt och sen blinka ut. Och hålla hastigheten och rätt placering. Alltid är det något.

Av Linda Gustavsson - 5 juni 2022 11:12

Hej på er!! Barnen badar i poolen. Jag tycker fortfarande att det är för kallt och även om vi har värmepump så visar den 20 grader. Jag väntar ett tag till. Vi har grävt bort en buske där skall vi sättanågot insynsskydd och ha en dusch där sen. Så man kan duscha även före o efter badet om man vill det. Den ena solstolen såg jag hade gått sönder. Dom verkar inte hålla så länge dom i plast, vi har ju haft dom ute hela vintern ihopavikta ochunder pressenning.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards